Dostawa i zwroty

Cennik wysyłek:

Kurier DPD 15zł

Kurier DPD za pobraniem 20zł

Darmowa wysyłka przy wartości zamówienia (po rabacie) powyżej 250zł

Paczki nadajemy następnego dnia roboczego.

RABATY:

Powyżej 400zł – 5%

Powyżej 800zł – 10%

RABATY NIE OBEJMUJĄ PRODUKTÓW OBJĘTYCH PROMOCJĄ.

REKLAMACJE

Jak zgłosić reklamacje ?

1 Reklamację zgłaszamy mailowo na adres (ekofish@wp.pl) dołączamy szczegółowy opis wraz z zdjęciem uszkodzenia/wady.

2 Po wcześniejszym kontakcie wysyłacie do nas uszkodzony produkt. Dołączyć paragon wraz z kartą gwarancyjną (jeśli została wydana).

3 Adres: PŁOCK 09-400 ul.Miodowa 8 Lokal 22. Sklep EKOFISH. (NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH)

4 Termin na rozpatrzenie reklamacji liczony jest od dnia w którym towar dotarł do siedziby i wynosi 14dni. W przypadku, gdy reklamowany towar

    objęty jest gwarancją producenta, reklamacje rozpatruje producent. Termin na rozpatrzenie reklamacji może się wówczas wydłużyć (Informacje zawarte

    w karcie gwarancyjnej). Powyższe nie narusza terminów ustawowych na rozpoznanie reklamacji przy sprzedaży konsumenckiej.

5 Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar niewadliwy jest niezwłocznie z powrotem wysyłany do Klienta na koszt Sprzedającego.

Jak zwrócić towar ?

Zgodnie z prawem konsumenta, towar zakupiony w sieci można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki.

Zwracany towar nie może mieć jakichkolwiek śladów używania.

1. Wysyłamy formularz na maila (sklepekofish@gmail.com) >>>>FORMULARZ ZWROTU TOWARU LINK<<<<<

2. Dołączamy pragon lub inny dowód zakupu.

3. Wysyłać towar na adres : PŁOCK 09-400 ul.Miodowa 8 Lokal 22. Sklep EKOFISH. (NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH)

4. Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania przez Sprzedającego zwracanego towaru.